Meet the Expert Berry Veldhoen
De eerste editie van Meet the Expert stond op 28 oktober in het teken van klantbeleving. Een inspirerende bijeenkomst met motiverende inzichten, Berry Veldhoen bracht de gehele tafel in beweging.

De eerste boodschap was direct motiverend, want bezig zijn met klantbeleving is altijd winst en het is voor iedereen toepasbaar! Dat horen resultaatgerichte en ambitieuze ondernemers natuurlijk graag.

De volgende verlichtende boodschap was dat we mogen accepteren dat als dingen goed zijn, we ze lekker moeten laten. Stop met eindeloos functioneel optimaliseren van processen.

Want het verschil tussen een 7,5 en een 9+ maak je niet door eindeloos optimaliseren. Wil je echt loyale klanten? Richt je dan op de emotionele beleving. Alleen daarmee krijg je een hogere klantwaardering dan een 7,5.

Berry Veldhoen is er van overtuigd dat je minder sales mensen nodig hebt, als je meer 9+ relaties hebt. Loyale klanten zijn trouwe ambassadeurs, daar kan geen verkoopapparaat tegen op.

Berry stelt zelfs dat je aan de hoeveelheid verkopers binnen een organisatie kunt zien hoe het gesteld is met de klantrelaties binnen een organisatie…

Maak je klantbeleving inzichtelijk middels een klantreis en pik er je 9+ momenten uit om je relatie 9+ waardig te krijgen. Weer een mooie boodschap: je hoeft dus niet alles rondom je klant 9+ te doen! Om een 9+ relatie met een klant te krijgen, geldt: als de basis goed is (de 7,5) en je heel gericht momenten kiest, wordt de relatie vanzelf een 9+.

Deze editie van Meet the Expert gemist? In het boek van Berry Veldhoen vind je de theorie. Het boek bestellen? Bestel het hier!

Benieuwd naar andere expert meetings en met ze sparren in een kleinschalige setting? Bekijk onze agenda!

In het tempo van de hedendaagse innovatie, vervullen wij de behoefte aan inspiratie en sparring doormiddel van kwalitatief en kleinschalige bijeenkomsten voor directeuren.

UITGELICHT //BLOG

Ons netwerk is continu in beweging.

Via deze inside pagina brengen we graag verhalen van onze eerdere evenementen onder de aandacht. Het doel is simpel: u vertellen wat er nu gebeurt aan die lunchtafel, u inspireren en proberen verder te brengen.