Special: Ondernemerschap & Discipline

Datum: 30 september 2021 - 14:45
Locatie: DNN Kantoor, Hoofdveste 10, 3992 DG Houten

In deze sessie leer je hoe je ondernemerschap organiseert zodat je structureel inspeelt op kansen in de markt.

Tijdens deze interactieve workshop geeft Sylvia Vrugt (lid DNN en eigenaar adviesbureau Seizoen Vijf) je inzichten, inspiratie en handvatten hoe je ondernemerschap en discipline in je bedrijf organiseert en stimuleert. Dit is onderdeel van haar boek Op koers op karakter dat beschrijft hoe je in acht stappen met je organisatie in een flow komt.

Je gaat aan de slag met het thema ondernemerschap en discipline, maar wat is het? Waarom is het nodig? Hoe organiseer je dat? En wat heb je daarvoor nodig? Het vermogen om in te spelen op kansen om zo relevant en dus van toegevoegde waarde te blijven en te groeien; de toekomst van je bedrijf veilig te stellen. Daarvoor moet je kansen zien, ruimte creëren om te experimenteren (tijd, geld, middelen en mentaliteit), goed plannen om van denken naar doen te gaan en de voortgang te monitoren. Ook innovatie speelt hierbij een belangrijke rol. Aan de hand van doe-opdrachten met een praktische insteek ga je aan de slag samen met jouw collega ondernemers. We sluiten af met een borrel!

 Praktische informatie
14.45  Ontvangst + kennismaken deelnemers
15.00  Start sessie
17.00  Start borrel
17.30  Einde

Iets voor jou?
De workshop is bedoeld voor ondernemers die hun bedrijf naar een zonnige toekomst willen leiden; waar succes en plezier hand in hand gaan.

Over Sylvia
Sylvia Vrugt is commercieel econome en met Suzanne Vink oprichter van Seizoen Vijf, een adviesbureau dat organisaties helpt hun bedrijfsstrategie te ontwikkelen en realiseren. Dat doen zij aan de hand van de door hen ontwikkelde Koers & Karakter dynamiek. Deze is gebaseerd op het feit dat elke organisatie zo’n dynamiek heeft; de koers en het karakter beïnvloeden en versterken elkaar. Dan kun je maar beter zorgen dat ze elkaar de goede kant op versterken. Dat kan alleen als je weet hoe je van waarde bent voor je doelgroep. Sylvia’s expertise ligt dan ook in het denken vanuit de doelgroep. Ze is daar zelfs een keer runner-up mee geworden in de NOC*NSF verkiezing tot sportmarketeer van het jaar.