Help & voorwaarden

Op deze pagina vindt u de verwijzing naar veelgestelde vragen en onze voorwaarden. De vragen zijn verdeeld in handige categorieën.

Van welke diensten kan ik gebruik maken als ik geen lid ben van DNN?

U bent welkom om eenmalig vrijblijvend kennis te maken om de sfeer te proeven bij een ‘Inspiratie lunch’, ‘Gastlunch’ of ‘Een duik in het diepe’. Zo kunt u onze toegevoegde waarde zelf ervaren. Tegen betaling bent u ook welkom bij een ‘Meet the Expert’.

Wie zijn de leden van DNN?

Directeuren / eigenaren van bedrijven met minimaal vijf werknemers. De leden vertegenwoordigen een zeer brede diversiteit aan branches.

Hoeveel leden kent DNN?

Directeuren Netwerk heeft circa 250 – 300 leden.

Waarom kan ik de leden van DNN niet op de website zien?

Het gaat bij Directeuren Netwerk om de mensen achter de bedrijven, belangrijker nog is dat alles op basis van vertrouwen gaat. De leden van DNN zijn alleen inzichtelijk als u lid bent van het netwerk.

Ik heb een klacht, wat nu?

Neem persoonlijk contact met ons op door te bellen met: 070-4150917 of een mail te sturen naar [email protected]. U kunt ook op de website een bericht achter laten. Wij nemen spoedig contact met u op.

Kan ik me aan- of afmelden voor de nieuwsbrief?

Ja, dat kan. U kunt zich onderaan elke pagina op de website inschrijven voor de nieuwsbrief. Afmelden kunt u doen middels de afmeldknop in de nieuwsbrief.

Wie ontmoet ik tijdens de bijeenkomsten?

Directeuren / eigenaren van bedrijven met minimaal vijf werknemers. De deelnemers vertegenwoordigen een zeer brede diversiteit aan branches.

Waar zijn de bijeenkomsten?

Directeuren Netwerk heeft 7 vaste regio’s waar we actief zijn: Amsterdam, Utrecht, Den Haag, Rotterdam, Breda, Den Bosch en Eindhoven. De exacte locatie vindt u bij de evenementen detail pagina.

Hoe vaak zijn de bijeenkomsten?

Directeuren Netwerk organiseert 3 tot 5 bijenkomsten per week in de verschillende regio’s in Nederland. Bekijk onze agenda voor het actuele aanbod.

Mag ik een keer als gast naar een bijeenkomst komen?

U bent van harte welkom om vrijblijvend eenmalig kennis te maken met Directeuren Netwerk. De toetredingsvoorwaarden die wij hanteren is dat u directeur of eigenaar bent van een bedrijf met minimaal 5 werknemers.

Mag ik een collega als vervanger sturen?

Er is de mogelijkheid om samen met uw compagnon of mede-directeur te participeren binnen Directeuren Netwerk. Die mag u als vervanger sturen.

Mag ik iemand meenemen?

Introducés zijn van harte welkom, mits ze voldoen aan de toetredingsvoorwaarden. Wanneer u uw gast meldt bij ons, dan verzorgen wij de inschrijving. Stuur een mail naar [email protected]

Waar kan ik me aan- en afmelden?

Als gast kunt u zich aanmelden door het registratie formulier bij het evenement in te vullen. Afmelden kunt u door een mail te sturen naar [email protected]

Als lid kunt u zich aan- en afmelden met uw inlog in de community.

Wat als ik te laat ben?

Directeuren Netwerk begint stipt op tijd met de bijeenkomsten. Na de aangegeven ontvangst tijd, starten wij direct. Vanaf dat moment is het helaas niet meer mogelijk om nog aan te schuiven. U wordt dan verzocht een nieuwe bijeenkomst in te plannen.

Laat het onze tafelvoorzitters persoonlijk weten middels het mobiele nummer dat u in de bevestiging van uw bijeenkomst vindt.

Zijn er annuleringskosten?

Directeuren Netwerk behoudt het recht om 50 euro annuleringskosten in rekening te brengen bij reguliere bijeenkomsten. Bij betalende bijeenkomsten als Meet the Expert wordt 75% annuleringskosten gerekend. Tot drie weken vooraf kunt u kosteloos annuleren.

Hoe kan ik lid worden?

U kunt uw gegevens hier invullen om lid te worden. Directeuren Netwerk activeert dan persoonlijk uw lidmaatschap.

Wat zijn de voorwaarden om lid te kunnen worden?

U bent directeur of eigenaar van een bedrijf met minimaal vijf werknemers én u past binnen de filosofie van Directeuren Netwerk.

Wat houdt het lidmaatschap in?

Wat u kunt verwachten van uw lidmaatschap en wat wij van u verwachten, kunt u hier vinden.

Wat kost het lidmaatschap?

De kosten van het lidmaatschap vindt u hier.

Welke kosten zijn er nog meer verbonden aan het lidmaatschap?

De genoemde bijeenkomsten waar u als lid recht op heeft, zijn inclusief alle kosten. Additionele bijeenkomsten buiten het programma van Directeuren Netwerk kunnen kosten met zich mee brengen.

Wat is de duur van het lidmaatschap?

Directeuren Netwerk hanteert jaarlijkse lidmaatschappen.

Hoe vaak mag ik naar de bijeenkomsten komen?

U bepaalt zelf de frequentie van uw deelnames en bent ongelimiteerd overal welkom. Deze bijeenkomsten zijn inclusief in uw lidmaatschap. Uitzonderingen daarop zijn het aantal ‘Meet the Expert’ bijeenkomsten en bij overige bijeenkomsten indien anders vermeldt.

Mag ik als lid ook naar bijeenkomsten in andere regio's?

Ja, u kunt participeren waar en wanneer u wilt.

Ben ik als lid van DNN verplicht om naar bijeenkomsten te komen?

Nee, u bepaalt uw eigen agenda en komt waar en wanneer u dat zelf wilt.

Is mijn lidmaatschap persoons of bedrijfsgebonden?

Uw lidmaatschap is bedrijfsgebonden. U doet echter wel op persoonlijke titel mee. Het is mogelijk om samen met een collega directeur of compagnon te participeren.

Stopt mijn lidmaatschap automatisch?

U lidmaatschap stopt niet automatisch. Indien u uiterlijk 30 dagen voor het einde van uw lidmaatschap jaar opzegt, wordt deze automatisch verwerkt.

Wat is de einddatum van mijn lidmaatschap?

Er is geen einddatum van uw lidmaatschap. Een lidmaatschap duurt 1 jaar en wordt automatisch verlengd tenzij u tijdig opzegt. De opzegtermijn is 30 dagen voordat uw lidmaatschap jaar afloopt.

Wanneer ontvang ik mijn factuur?

U ontvangt uw factuur bij ingaan van uw lidmaatschap. Wij facturen jaarlijks, uw prolongatie factuur ontvangt u jaarlijks rondom uw ingangsdatum. De factuur wordt per mail en per post verzonden.

Wat is de betaaltermijn?

De betaaltermijn van Directeuren Netwerk is 14 dagen.

Waar kan ik terecht met vragen over mijn factuur of betaling?

U kunt met uw vragen terecht bij ons secretariaat. Dit is per telefoon te bereiken op 070-4150917 of per mail via [email protected].

Waar vind ik mijn gegevens?

Uw organisatie en persoonlijke gegevens zoals bij ons bekend, kunt u vinden op uw persoonlijke pagina in onze online community.

Hoe geef ik gewijzigde gegevens door?

U kunt uw persoonlijke en organisatie gegevens zelf wijzigen in de online community op uw persoonlijke pagina. Betreft het andere gegevens, stuur ons een mail naar [email protected].

Zijn mijn gegevens beschermd?

Directeuren Netwerk werkt op basis van vertrouwen, uw gegevens zijn dan ook beschermd. Uw organisatie en contactgegevens worden alleen getoond in de online community die alleen toegankelijk is voor onze leden. Deze gegevens kunt u tevens zelf bewerken.

Kan ik zelf mijn gegevens wijzigen?

De gegevens die worden weergeven op uw persoonlijke pagina kunt u zelf wijzigen.

Waar kan ik inloggen?

Op de website verschijnt het inlogscherm door op de gele community button te klikken. Op uw smartphone klikt u op ‘community’ in het menu.

Ik ben mijn wachtwoord en/of inlognaam kwijt. Wat moet ik doen?

U kunt een nieuw wachtwoord aanvragen door in het inlogscherm op de link ‘wachtwoord vergeten’ te drukken. Bent u uw inlognaam kwijt? Stuur dan een mail naar [email protected]

Hoe kom ik aan een inlogaccount?

Directeuren Netwerk activeert persoonlijke alle nieuwe leden. U ontvangt bij activatie uw persoonlijke inlogaccount.

Wat zijn de algemene voorwaarden van DNN?

De algemene voorwaarden van Directeuren Netwerk zijn hier terug te vinden.

Staat uw vraag er niet tussen?

Wij helpen u graag. Stuur ons een bericht met uw vraag.



Het begint met vertrouwen…

Ondernemen en persoonlijke ontwikkeling vraagt
om toegang tot een netwerk van ideeën.

Wij regisseren en verzorgen unieke netwerkbijeenkomsten.
Ervaar het vertrouwen en de prikkeling bij ons aan tafel
en ga in gesprek met mede-ondernemers.